Ramos: «'Ay Carmela' és un relat més poètic que polític amb humor»
L'obra es representarà els dies 5, 6 i 7 d'octubre a l'Auditòrium
Palma27/09/07 0:00
L'actor Santiago Ramos (Salamanca, 1949) presenta a l'Auditòrium de Palma els dies 5, 6 i 7 d'octubre Ay Carmela. L'obra de José Sanchís Sinisterra porta un any i mig de gira sota la direcció de Miguel Narros. Verònica Forqué i Ramos són Carmela i Paulino, una parella de còmics que durant la Guerra Civil espanyola es veu embolicada en una tragicomèdia pròpia del teatre satíric espanyol. Premi Goya al millor actor protagonista el 1997 per Como un relámpago, Ramos ha alternat els seus treballs d'escena amb els del plató televisiu a Aquí no hay quién viva.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.