En Foner i na Tanit, la nova parella de gegants per representar les Illes
Antoni Socias n'és el creador i Pep Toni Rubio, l'autor de la música
Palma27/02/07 0:00
En Foner Balear i la deessa Tanit seran, després de la seva presentació en societat ahir al Consolat de Mar, els gegants que representaran les Illes Balears. Ell ha estat creat a imatge d'aquells guerrers mallorquins i menorquins que travessaren els Alps amb els elefants d'Anníbal, mentre que Tanit, deessa de la fertilitat, s'inspira en les estàtues d'argila fenícies de les Pitiüses. Ambdós gegants han estat creats pel polifacètic Antoni Socias a petició de l'Agrupació de Colles Geganteres de les Illes Balears, i Pep Toni Rubio és l'autor de la música que els acompanyarà.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.