Llacs de metà a una lluna de Saturn
Tità té una atmosfera similar a la que tenia la Terra quan es formà
Londres04/01/07 0:00
Científics europeus i nord-americans han confirmat l'existència de llacs de metà a Tità, la major lluna de Saturn, a partir de les imatges captades per la sonda Cassini, com s'explica aquesta setmana en la revista científica britànica Nature. En l'article, els científics, de prestigioses universitats europees i dels Estats Units, expliquen que Tità és l'única lluna del Sistema Solar que té una atmosfera densa, semblant a la que envoltava la Terra en la seva etapa de formació, amb capes fines de metà i amb núvols de nitrogen.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.