Maia Planas presentarà a Barcelona les cançons de «Geografies de l'ànima»
15/10/06 0:00
C.DOMÈNEC. Barcelona.
La soprano Maria Planas cantarà demà a l'Espai Mallorca de Barcelona les cançons de Geografies de l'ànima, un disc amb set poemes de Joan Alcover i Miquel Costa i Llobera, musicats per Antoni Parera Fons. El concert comptarà amb la col·laboració de l'escriptor Sebastià Alzamora i la interpretació del pianista Sergi Cuenca.
També a Illes Balears
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- Declaració de guerra: PP i Vox pacten arraconar el català de l'Ensenyament i l'Administració i derogar la llei de Memòria Democràtica
- Un grup de joves posa en marxa ReacciOna, per potenciar els mitjans de comunicació en català i fer que la informació estigui «al servei del poble»
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- L’Ajuntament de Palma inclourà el monòlit de Sa Feixina al catàleg de béns catalogats
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.