Episodi de pluja intensa
Situació prevista a les Illes:
les Illes Balears coneixeran un nou episodi de forts aiguats. Una depressió poc profunda a la superfície juntament amb l'aire prou fred a les capes altes atmosfèriques, provocaran la formació de ruixades i de tempestes de caràcter intens i fins i tot torrencial. Menorca: hi haurà cel entre mig i molt ennigulat arreu. S'esperen ruixats acompanyats de tempesta que a mesura que avanci el dia s'aniran fent més freqüents i intensos. Les temperatures seran semblants i, els vents, moderats. Serra de Tramuntana: hi haurà cel entre entre mig i molt ennigulat per niguls de desenvolupament vertical. A partir de migdia s'esperen tempestes entre moderades i fortes i amb possibilitat que siguin molt fortes. Les temperatures no experimentaran gaires canvis. Llevant: hi haurà cel entre mig i molt ennigulat per niguls grisos i compactes. S'esperen ruixats acompanyats de tempesta moderats i puntualment forts, sobretot a l'horabaixa i vespre. Les temperatures seran similars a les d'ahir. Migjorn: dominarà el cel ennigulats durant tot el dia. S'esperen ruixats entre moderats i forts. Temperatures sense gaires canvis. Pla: hi haurà cel ennigulat en general, amb niguls més abundants durant la segona part del dia. S'esperen ruixats amb tempesta, en general moderats, però que puntualment poden ser d'intensitat forta o molt forta. Les temperatures seran lleugerament més baixes. Raiguer: hi haurà ruixats acompanyats de tempesta forts i puntualment molt forts, especialment a partir de migdia. Les temperatures seran si fa no fa com les d'ahir. Palma: hi haurà possibilitat de ruixats amb tempesta molt forts amb quantitats que poden superar els 50 mm en mitja hora. Temperatures estables o lleugerament més baixes. Eivissa i Formentera: hi haurà cel entre mig i molt ennigulat per niguls de creixement vertical. S'esperen ruixats acompanyats de tempesta puntualment intensos a partir de migdia. Temperatures sense canvis. Estat de la mar: bufaran vents moderats, de llebeig. La mar tindrà maror a tota la zona marítima. Possibilitat de caps de fibló. Demà: continuarà l'activitat tempestuosa afectant tot l'Arxipèlag. De matinada i durant el matí encara se podran registrar ruixats intensos i torrencials a Menorca i Mallorca. Les temperatures davallaran moderadament i l'ambient serà tardorenc.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.