Publiquen el segon volum de les obres completes de Pere Capellà
El llibre, de l'editorial Moll, recull l'obra teatral dels seus darrers anys
X.RIUTORT.Palma.
Les peces teatrals del dramaturg Pere Capellà ja han sortit publicades íntegrament. L'editorial Moll acaba de treure al mercat el segon i darrer volum de les obres completes de la seva producció dramàtica. El llibre està format per les peces escrites entre 1952 i 1954. La cura de l'edició, com també el pròleg, ha estat a càrrec de Maria Magdalena Alomar Vanrell, qui ja preparà el primer volum publicat l'any 2004. «Aquest llibre reuneix les peces que quedaven per publicar. Moix per llebre és un dels sainets curts que escrigué per encàrrec, El carrer de les tres roses es tracta d'una peça feta amb col·laboració amb el músic Pere Deià, en què adapta la sarsuela a la realitat illenca». Un dels atractius de l'edició és precisament que n'incorpora les partitures.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.