Films muts amb música en directe, la nova proposta del Jazz Voyeur
El club ofereix activitats paral·leles, com una exposició fotogràfica
30/08/06 0:00
X.RIUTORT.Palma.
El Jazz Voyeur Festival continua les seves activitats. Ara, i després de la intensitat dels concerts de l'estiu, el club mallorquí dedicat a aquest estil musical n'ofereix altres delicatessens, com projeccions de pel·lícules mudes amb música original en directe i una exposició fotogràfica. Charles Chaplin i Buster Keaton es mouran amb les notes creades pel clarinetista Miquel Àngel Marin i pel pianista Carles Robert. La platja de Santa Ponsa acollirà el film de Charlot, Llums de la ciutat (1931), demà a les 22 hores amb motiu de les festes del Rei En Jaume. Divendres es podrà assistir a la projecció d'El maquinista de la genera (1927) al Gran Hotel a les 20 hores.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.