L'escena hip hop mallorquina es congrega al nou festival HiPalma
Falsalarma, El Chojín i Don Manolo foren alguns dels artistes convidats
J. CABOT.Palma.
Falsalarma, El Chojín, Hiptotik i No nos Conoces encapçalaven el cartell de grups convidats a la primera edició d'Hipalma, una nova iniciativa amb la qual l'Ajuntament pretén oferir un marc en el qual la cultura hip hop pugui a la fi donar-se a conèixer i sortir de cercles tancats. En aquest sentit, una de les propostes millors és la del concurs de grafits, una petita mostra que els murs poden ser una tela perfecta per a la gent amb ganes realment d'expressar-hi qualque cosa. Els premis eren de 1.000 i de 1.800 euros depenent que s'hi participàs individualment o en grup, a més d'exhibicions d'escriptors forans. De manera paral·lela, s'havia organitzat una demostració de boying i un concurs d'skate, també amb diversos premis.
També a Illes Balears
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Rufián proposa una candidatura «plurinacional» per a les properes eleccions generals i Vidal ho veu «interessant»
- Una monja dirigirà la formació dels periodistes a les Balears
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.