La passarel·la de moda de l'escola Blau combina l'art amb el disseny
La discoteca Abraxas va acollir dijous la desfilada dels seus alumnes
01/07/06 0:00
ANA LARGO. Palma.
Les alumnes de l'Escola de Disseny Blau han celebrat la tradicional desfilada de final de curs. Sota el lema «Que et vagi bonic», sis estudiants de moda van realitzar un exercici creatiu en el qual havien de reflexionar sobre allò que és útil i inítil en la moda per presentar els seus dissenys. L'escola cercava que les futures dissenyadores arribassin a una trobada entre l'art i el disseny, la naturalesa i el glamour.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.