La UIB recupera la memòria dels mestres de la República espanyola
L'acte, que fou molt emotiu, recordà un col·lectiu molt lluitador
19/05/06 0:00
J.ORDINES.Palma.
Un nombrós públic es congregà ahir migdia al campus universitari per assistir a l'acte d'homenatge als mestres republicans organitzat per la Facultat d'Educació. La intenció de l'acte, segons Sebastià Verger, vicedegà de la citada facultat, és recuperar la memòria històrica i recordar un col·lectiu de professionals que consideraven l'educació com un agent de canvi social. L'acte constà de dues parts ben diferenciades.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.