Nit màgica
Grans i petits desafiaren la pluja i el fred per honorar els Reis d'Orient
La batlessa, Catalina Cirer, entre Melcion i Baltasar, contempla una plaça de Cort a vessar
Palma06/01/06 0:00
Tot i la intensitat de la pluja que va caure a Palma durant el capvespre, l'esperada colcada es va dur a terme. Però no va lluir amb l'esplendor amb què ho va fer l'any passat, ja que l'aigua va obligar el públic, (150.000 persones, quasi 100.00 menys que l'any passat) a mantenir oberts el paraigües, i a tota la comitiva que acompanyà els tres Reis Màgics a protegir-se. Malgrat tot, la màgia va guanyar el fred i l'aigua, que no van aturar els centenars de nins i nines que es congregaren al moll Vell per esperar Ses Majestats. Melcion, Gaspar i Baltasar no van retardar la seva arribada, i a les 19.00 hores tocaren terra a bord deRafael Verdera.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Elisa Rosselló: «Les dones, com a mares, s’han convertit en responsables de transmetre els estereotips que les han menystingut i relegat a l’àmbit domèstic»
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.