Tomeu Ventayol vesteix el camí de ronda d'Alcúdia amb escultures
La mostra romandrà a la localitat fins a mitjan mes d'octubre
16/08/05 0:00
TOLO LLABRÉS. Palma.
Una dotzena d'obres de l'artista Tomeu Ventayol es poden veure des d'ahir i fins a mitjan octubre al camí de ronda de la ciutat d'Alcúdia. Per realitzar aquestes creacions, l'artista ha recorregut a materials com el ferro, l'acer o el formigó.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.