Miquela Vidal mostra la seva obra de «cera i rovell» a la Misericòrdia
L'exposició recull quadres i escultures que giren al voltant dels galfons
27/04/05 0:00
JOANA NICOLAU.Palma.
Miquela Vidal inaugura avui a les 20.00 hores a la Capella del centre de cultura la Misericòrdia de Palma l'exposició Cera i Rovel, en la qual es recullen escultures i quadres que ha realitzat en els darrers sis anys i que tenen com a protagonistes els galfons, l'element de subjecció típic de les persianes mallorquines. És la primera exposició en set anys que fa aquesta artista campanera a Palma i que enguany celebra els 25 anys de la seva primera mostra.
També a Illes Balears
- Consideres que importar residus d’altres illes a Mallorca és un despropòsit?
- Prohibeixen l’ús de telèfons mòbils a tots els centres de les Balears sostinguts amb fons públics
- L'extrema dreta reivindica que el decret sobre català a la funció pública inclou les seves exigències i amenaça: «És només el principi»
- El Pi: «És imprescindible frenar en sec el boom poblacional que amenaça la nostra qualitat de vida i l’equilibri del territori»
- El PP i Vox pacten rebaixar el requisit de català als zeladors i duplicar el termini perquè els funcionaris n'acreditin el nivell
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.