L'estat de Rainier empitjorà ahir vespre i la seva vida s'aguanta per un fil
Tanmateix, els seus fills han donat ordre de mantenir-lo viu amb teràpia activa
Mònaco.02/04/05 0:00
Al tancament d'aquesta edició l'estat de salut del príncep Rainier de Mònaco, de 81 anys, era qualificat de «molt precari» pels seus metges, que estimaren que «l'esperança d'un desenllaç favorable és molt dèbil». Aquesta estimació es feia per primera vegada des de la seva entrada a reanimació. Tanmateix, l'equip mèdic, en total acord amb els fills del príncep, consideraren justificat continuar una teràpia activa, afegia el comunicat.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.