Sol Meliá inclou com a premi una visita a Es Baluard a una promoció
El grup enriqueix el seu programa de fidelitat incorporant el Museu
Palma26/10/04 0:00
La targeta «Mas» del grup Sol Meliá acaba d'ampliar la seva oferta de premis incloent el Museu Es Baluard en el seu programa de punts. Amb l'afany per «diversificar les propostes destinades als nostres usuaris» i per «acostar la cultura a tothom», segons Mencía Barreiros, cap de fidelitat de Sol Meliá, la companyia ha considerat -per primera vegada i en l'àmbit internacional-, donar l'oportunitat de visitar un museu a través del seu programa de fidelització, que inclou a més descomptes en hotels o en companyies aèries, entre altres premis.
També a Illes Balears
- A la mort d'en Joan Taverner
- Denuncien que IB3 Televisió obvia el traspàs de Manel Domènech però informa sobre la mort de Manolo el del Bombo
- Taula redona a Palma sobre els drets lingüístics i la diversitat a l'escola
- El PSIB-PSOE fa una crida a la participació en la Diada per la Llengua davant els atacs del Govern al català
- MÉS presenta a Sóller les seves propostes contra la massificació turística: «Sense decreixement no hi ha futur»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.