El PSM alertarà la Unesco del perill en què està el patrimoni històric de Palma
Proposa la creació d'un pla d'acció per evitar la destrucció de la nostra memòria
JOANA NICOLAU.Palma.
El PSM redacta un informe sobre el patrimoni que corre perill a Palma per remetre'l a la Unesco. Els representants del grup nacionalista al Parlament, al Consell i a l'Ajuntamnet de Palma, Pere Sampol, Antoni Alorda i Pere Muñoz, de manera respectiva, informaren ahir que l'objectiu és «que tengui coneixement de fins on arriba la manca de compromís de les nostres institucions amb el patrimoni en una ciutat que aspira a la declaració de Patrimoni de la Humanitat».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.