L'art de Teresa Matas i la poesia de Lladó es fusionen per lluitar contra de la violència de gènere
L'artista plàstica ha il·lustrat amb algunes de les seves fotografies el poemari «Reivindicació de Jane»
Palma29/03/04 0:00
«Un intent de reflectir els maltractaments a través d'una perspectiva poètica». Miquel Àngel Lladó va voler mostrar a Reivindicació de Jane una realitat sense «ensenyar situacions violentes». Per aconseguir-ho, va demanar a l'artista Teresa Matas que acompanyàs els seus versos amb el seu punt particular de vista. Poesia i art units en un mateix llibre. Uns versos en els quals la protagonista, Jane, és «com la Jane de Tarzán, un personatge que funciona com un element decoratiu». «A través d'un monòleg interior, he intentat posar-me a la pell de la dona maltractada i explorar quins són els seus sentiments davant d'una situació límit».
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.