Fred i vent
Les Illes Balears continuen sota el radi d'acció de la pertorbació mediterrània. S'esperen precipitacions durant bona part del dia i en qualsevol punt. No es pot descartar alguna tempesta amb calabruix durant el matí i al nord. Tramuntana encara forta, però amb tendència a anar perdent força amb el pas de les hores. Situació prevista a les Balears: Menorca: hi haurà intervals nigulosos, amb ruixats localment moderats o forts que poden anar acompanyats de tempesta i de calabruix, més probables de matinada i durant el matí. Temperatura en lleuger descens i vent fort o molt fort, de tramuntana i amb ratxes que poden arribar a 100 km/h. Mallorca i les Pitiüses: intervals nigulosos, amb ruixats localment moderats o forts que poden anar acompanyats de tempesta i de calabruix i ser de neu per damunt de 600 metres, més probables de matinada i al llarg del matí. Temperatura en lleuger descens i vent fort o molt fort, de tramuntana i amb ratxes que poden arribar a 100 km/h als caps de la costa nord. Estat de la mar: maregassa amb àrees de mar brava al nord. Visibilitat horitzontal reduïda per aiguats.
També a Illes Balears
- 'No excloguis ningú. Comparteix el català', la campanya per a sensibilitzar els parlants de la importància de mantenir la llengua pròpia
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Maria de Lluc Muñoz (Grup Blanquerna): «Continuarem amb el camí d'intentar marcar quines són les accions que ens haurien de dur a l'alliberament del nostre país»
- Denuncien que el Consell de Mallorca no programi cap acte amb motiu del dia contra l'LGTBIfòbia
- El GOB presenta 16 esmenes per a «frenar el decret més agressiu en dècades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.