Miquel Ferrà ofereix una passejada per la història i actualitat de Palma
L'autor publica una guia on mostra i explica els molts racons i històries
20/10/03 0:00
JOANA NICOLAU.Palma.
La desconeixença dels racons de Palma no és una excepció entre els seus residents. Segur que més d'un passa cada dia per davant d'elements històrics o artístics importants sense assabentar-se que ho fa. Per remeiar aquesta situació, l'escriptor Miquel Ferrà i Martorell acaba de publicar el volum Palma a peu. Ciutat passa a passa (Miquel Font editor), en el qual ofereix onze recorreguts que mostren els vestigis i les històries de l'ahir i l'avui de la ciutat.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.