La ciutat d'Inca celebra en honor dels patrons la seva cursa de braus
27/07/03 0:00
MIQUEL GOMIS.Palma.
Avui diumenge, Jesulín de Ubrique reapareix davant el públic mallorquí a la plaça de toros d'Inca, després de dos anys fora dels cóssos. És una data especial en què, a més, es compleix el primer aniversari de les seves noces. Acompanyaran el mestre andalús, a partir de les sis i mitja de l'horabaixa, els matadors Rivera Ordóñez i Rafael de Julia.
També a Illes Balears
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- Declaració de guerra: PP i Vox pacten arraconar el català de l'Ensenyament i l'Administració i derogar la llei de Memòria Democràtica
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- El PP torna a la doctrina Bauzá
- El Pi: «Prohens ha venut Mallorca a l'extrema dreta per a mantenir el poder»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.