Els cors del Principal tancaren el curs
El Centre Cultural de la Misericòrida acollí els diferents concerts, des dels petitons fins als adults
16/07/03 0:00
MIQUEL ROSSELLÓ.Palma
La Fundació Teatre Principal tancà ahir el curs 2002-2003 amb un concert al pati de la Misericòrdia de Palma. Hi participaren més de 200 cantaires que integren les diverses formacions corals de la Fundació, que són el Cor dels Petitons, el Cor Infantil, el Cor Juvenil i el Cor de la Fundació Teatre Principal de Palma. El recital va tenir l'acompanyament de la pianista mallorquina Maria Antònia Gomis.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.