«La feina del dramaturg és una tasca que sovint es fa en solitari»
Jaume Miró és un dels autors teatrals més joves del panorama illenc
04/05/03 0:00
IOLANDA PERICÀS. Palma.
Jaume Miró, amb 26 anys acabats de complir, és un dels autors de teatre més joves de les Illes Balears i ja porta al darrere dues obres estrenades. El funeral d'en Singlepeu, és fins ara la seva darrera creació i encara es pot veure pels escenaris mallorquins. Miró és el director i autor de les obres de la jove companyia Noctàmbuls. L'autor prengué part el cap de setmana del 12 d'abril a la I Trobada d'Autors Teatrals que tingué lloc al Teatre de Lloseta.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.