La flama del Canigó prengué les fogateres de la nit més curta
Bellpuig (Lleida)24/06/02 0:00
Diferents localitats de Catalunya, com també del País Valencià i de les Illes Balears, reberen ahir horabaixa l'anomenada flama del Canigó, amb la qual s'encendran les tradicionals fogueres de la nit de San Joan. Des de la muntanya del Canigó (2.784 metres), situada en territori francès, un grup d'excursionistes baixà el foc durant anit i el repartí a les caravanes de cotxes que s'encarregaren de distribuir-lo per diferents punts.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Elisa Rosselló: «Les dones, com a mares, s’han convertit en responsables de transmetre els estereotips que les han menystingut i relegat a l’àmbit domèstic»
- SIAU critica la Conselleria d'Educació per «ressuscitar places compartides per afavorir noms concrets»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.