Ignacio Cutillas: «Volia reflectir una institució viva i oberta al món»
«Mediterrani, amable, variable; tant de bo a Barcelona tinguem un projecte de tanta qualitat». Així descrigué el president del jurat, Yves Zimmermann, el logotip que definirà la imatge corporativa del Museu d'Art Modern i Contemporani de Palma. El guanyador del concurs públic convocat per seleccionar-lo va ser el dissenyador Ignacio Cutillas (Palma, 1966), amb La Recerca, projecte presentat ahir que s'exposa al pati del Casal Solleric juntament amb els dels finalistes. Cutillas explicà que en enfrontar-se al disseny va voler «donar una imatge que abastàs un llistat de valors» i com, en plantejar-se aquests valors, li resultà «difícil» recollir-los en «un símbol concret».
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.