Leo Bassi critica el turisme d'alt 'estànding' de Mallorca a «Golf»
El Teatre del Mar, que podria tancar el 2003, acull l'estrena de l'obra
Palma14/12/01 0:00
Un personatge vestit de jugador de golf, amb la seva gorra, el seu anglès impecable, el seu carro ple de pals i les petites pilotes blanques. Només alguna cosa el diferencia de la resta: portar les etiquetes penjant de tots els seus complements i ser Leo Bassi. El còmic presenta aquesta nit el seu nou espectacle, Golf, en el Teatre del Mar. Els responsables del centre varen anunciar, de la seva banda, que, a causa de problemes amb les subvencions procedents de les institucions, s'estan plantejant tancar el teatre el 2003. Leo Bassi ja du més de 40 anys lligat a Mallorca. El nou espectacle «va ser concebut per a l'Illa». «He vist el desenvolupament urbanístic que ha sofert Mallorca i s'ha arribat a un punt perillós», va assegurar.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.