El film «Blocao» fa les primeres passes
La pel·lícula mallorquina dirigida per Pere March comença a rodar a una possessió entre Pollença i Lluc
«Silenci». Directors i ajudants callen. «So, claqueta i acció». Totes les mirades se centren en una persona: un actor vestit de soldat. Les primeres preses de Blocao, la primera pel·lícula íntegrament mallorquina, començaren a rodar-se ahir a una possessió ubicada entre Pollença i Lluc, el primer escenari del film. La història es divideix en dos escenaris diferents: Mallorca i el Marroc. La pel·lícula narra les vivències d'un soldat mallorquí, Esteve, que és destinat a la guerra del Rif. «Les imatges del Rif les gravarem més endavant a Formentor i Artà» va explicar Irene Niubó, cap de producció. Esteve, Pere Pau Sancho, és el protagonistajuntament a Simó Andreu, Don Pedro, i Margalida, Mar Forteza. La història d'amor entre Esteve i Margalida centra la primera part i la segona serà l'acció bèl·lica.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.