La soledat de Nova York impregna el film independent «Time's up»
El primer llarg de la xilena Cecilia Barriga es va presentar a Palma
Palma01/09/01 0:00
La cineasta xilena Cecilia Barriga porta a les pantalles mallorquines la seva primera pel·lícula, Time's up, el retrat d'una ciutat, Nova York, i d'uns personatges que han après a sobreviure en la solitud, mancats dels sentiments més bàsics i d'afecte. Leonor Benedetto, guanyadora del Premi a la Millor Actriu al Festival d'Amiens per la seva actuació, dóna vida a la protagonista, Rebecca, un psicòloga exiliada d'Argentina que s'instal·la a la gran ciutat per exercir la professió. La pujada del preu del lloguer de l'oficina no li permet continuar-hi treballant i opta per llogar una caravana i instal·lar-hi allà el seu despatx. D'aquesta manera, els clients hauran de pagar menys i concertar les cites serà més senzill.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.