Palma celebrarà el Dia Internacional de la Música amb actuacions al carrer
Deu grups mallorquins duran demà estils molts diversos a les places de la ciutat
Palma20/06/01 0:00
Per primera vegada, la ciutat de Palma s'adherirà demà a la festa del Dia Internacional de la Música, una celebració que es du a terme el 21 de juny, just en coincidència amb l'inici del solstici d'estiu, a més de 100 països del món i que s'inicià a França ara fa 19 anys. Les places i localitzacions més emblemàtiques i relacionades amb la música de la ciutat, com són la plaça Frederic Chopin, el Born o el Conservatori, seran al llarg de demà escenari de les actuacions que faran de la música un element ben present al passeig dels ciutadans.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.