Mor el supervivent de l'Holocaust que inspirà 'La llista d'Schindler'
Los Angeles15/03/01 0:00
Leopold «Paul» Page, un dels jueus que sobrevisqueren a l'Holocaust nazi gràcies a l'empresari alemany Oskar Schindler, qui aconseguí salvar la vida a 1.200 jueus durant la Segona Guerra Mundial i que inspirà el llibre La llista de Schindler, en el qual posteriorment es basà la pel·lícula dirigida per Steven Spielberg, morí el passat divendres a Los Angeles als 87 anys d'edat.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.