Inestable i més fred
07/01/01 0:00
El temps a les Illes serà inestable i amb temperatures força més baixes que als últims dies. L'arribada d'aire fred provinent del casquet polar i la massa temperada i humida del mar provocaran niguls de gran desenvolupament vertical i algunes tempestes. Així mateix, no es pot descartar la possibilitat d'algunes calabruixades a punts de la Serra de Mallorca.
També a Illes Balears
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Rufián proposa una candidatura «plurinacional» per a les properes eleccions generals i Vidal ho veu «interessant»
- Una monja dirigirà la formació dels periodistes a les Balears
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.