Els tractaments combinats donen més esperances als malalts de sida
Aquests eleven les expectatives de curació dels limfomes
Madrid23/11/00 0:00
La depressió del sistema immunològic és una porta oberta per a altres malalties en els afectats de sida. Emperò l'any 1996 fou un punt d'inflexió en el futur d'aquests pacients, ja que l'èxit de les teràpies combinades enfortiren les defenses de l'organisme i obriren la possibilitat que aquests malalts fossin tractats amb fàrmacs convencionals. En aquest marc, tot i que moltes de les malalties associades a la sida han aconseguit frenar-se, encara romanen actives algunes manifestacions, com el limfoma no Hodgkin, que encara avui és la causa de mort del 10 per cent de les defuncions per la síndrome. Actualment les investigacions en immunoteràpia fan feina sobre l'antigen CD20, com a nova diana per atacar les cèl·lules tumorals.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.