El Festival de Sitges radicalitza la seva aposta per la dramatúrgia recent
El certamen dedicarà un espai a diferents muntatges de les Illes
Barcelona03/05/00 0:00
El Festival Internacional de Teatre de Sitges (SIT), que se celebrarà entre els dies 2 i 11 de juny, vol radicalitzar la seva aposta per la dramatúrgia més recent. D'aquesta manera, estrenarà en aquesta edició quatre obres de dos autors francesos, una britànica i una nord-americana, així com una coreografia de l'espanyola Marta Carrasco.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.