Un llibre recopilatori treu a la llum l'obra teatral del desaparegut Guillem d'Efak
Gall Editor publica per primera vegada les peces inèdites del polifacètic autor Guineà
Com ha succeït en més d'una ocasió en la història de les lletres i de l'art, només quan un autor dedicat tota la vida a crear es mor, es fa aleshores la publicació pòstuma de les seves obres i en darrer terme el reconeixent a una trajectòria. Aquest és el cas de l'admirat, polifacètic i entranyable Guillem d'Efak (Guinea, 1929-Mallorca, 1995), de qui ara sortirà a la llum la seva biografia teatral, en forma d'una publicació d'obres completes.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Elisa Rosselló: «Les dones, com a mares, s’han convertit en responsables de transmetre els estereotips que les han menystingut i relegat a l’àmbit domèstic»
- SIAU critica la Conselleria d'Educació per «ressuscitar places compartides per afavorir noms concrets»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.