Present i futur de la novel·la catalana, revisats pels escriptors mallorquins
Cinc autors participaren ahir en una taula rodona per debatre'n la situació
Capellà, Mesquida, Herranz, Rosselló, Vicenç i Bezares, ahir a l'auditori de Sa Nostra | Foto: P. Bota.
Palma01/12/99 0:00
La tònica parlà per si mateixa: no hi ha consens en el diagnòstic per la narrativa catalana. Així es traslluí de les intervencions d'Antònia Vicenç, Miquel Bezares, Albert Herranz, Llorenç Capellà i Biel Mesquida, els cinc escriptors que anit debateren a Sa Nostra la situació de la literatura catalana davant de la fita del canvi de mil·lenni.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.