Flors i records per a Chopin a Valldemossa
Aznar i el ministre polonès Buzek visitaren la Cartoixa, el Palau i el Museu d'Art Contemporani
Els dos matrimonis foren rebuts pels membres del Consistori de Valldemossa. Fotos: JAUME ROSSELLÓ
El president del Govern espanyol, José Maria Aznar, i el primer ministre de Polònia, Jerzy Buzek, varen traslladar-se ahir fins a Valldemossa per visitar la seva Cartoixa i la cel·la on visqué Frederic Chopin, el músic polonès de qui enguany es commemora el 150 aniversari de la seva mort. Els dos mandataris, acompanyats per les seves mullers, Ana Botella i Ludgarda Buzec, foren rebuts pels membres del Consistori del municipi a la plaça de la Cartoixa, juntament amb altres personalitats com la valldemossina i exconsellera de Presidència, Rosa Estaràs. Els dos matrimonis arribaren amb uns minuts de retard de l'horari previst però, és que segons fonts del departament de comunicació de la Moncloa, els visitants no varen deixar perdre cap racó per veure.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Elisa Rosselló: «Les dones, com a mares, s’han convertit en responsables de transmetre els estereotips que les han menystingut i relegat a l’àmbit domèstic»
- SIAU critica la Conselleria d'Educació per «ressuscitar places compartides per afavorir noms concrets»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.