El món de Pipo s'obre als nins de tot el món
La col·lecció educativa d'aquest personatge interactiu es llança a la conquesta d'Austràlia
Palma26/08/99 0:00
Pipo és un personatge creat a Mallorca fa quatre anys en un ordinador de l'empresa CIBAL Multimedia. D'ençà d'aquell moment es va obrint un lloc al mercat dels productes informàtics educatius per erigir-se en amic i tutor dels nins d'arreu del món. Fins ara la seva presència ja és de sobres palesa a mercats com el peninsular, l'europeu o el sud-americà. Però les passes encara van més endavant i ara s'encamina a la conquesta del públic australià.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.