Villaronga: «Confii que 'El mar' connecti amb la gent, parla de coses pròximes»
El director començarà a rodar pel juny la pel·licula sobre l'obra de Blai Bonet
Villaronga presentà ahir «Tras el cristal» a la Mostra de cinema català d'autor. | J.M.
Palma24/04/99 0:00
No pot amagar la passió. Agustí Villaronga està il·lusionat amb el seu nou projecte, El mar, la pel·lícula basada en l'obra homònima de Blai Bonet. «Tindrà a veure amb la línia que vaig interrompre després d'El niño de la luna, quan vaig haver de fer un cine no tan propi. Perquè El mar, tot i ser d'en Blai Bonet, la consider molt personal», afirmà el realitzador que ahir participà a la Mostra de Cinema Català d'Autor que organitza la UIB.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.