Els escolars, preparats per viatjar a través de l'espai i per un jardí botànic
La campanya «Cultura a les escoles» del Govern amplia la seva oferta i activitats
Palma29/01/99 0:00
Estan a punt de néixer nous científics i astrònoms. Els escolars ho tindran tot a l'abast per aconseguir-ho. I si del projecte no en surten professionals almanco hauran pogut no sols conèixer sinó també participar de manera activa en el jardí botànic de Soller i a l'Observatori Astronòmic de Costitx. Això, a més de ser una bona eina didàctica, servirà per tenir un bon record de cara al futur i fomentar la sensibilitat envers el patrimoni natural i l'espai. Això serà possible gràcies als convenis que ahir al matí varen signar el conseller de Cultura del Govern, Manuel Ferrer, amb el president de l'Observatori, Salvador Sánchez i el del Jardí Botànic de Soller, Carles Blanes.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.