«Diari de Balears Digital» rep el premi de la Fundació Coca-Cola
La immediatesa respecte de l'actualitat i el seu llenguatge, que pretén ser àgil, directe i especialment sinòptic, característiques del guardonat
Palma27/01/99 0:00
José Luis Ruiz-Berdejo, director general de Coca-Cola a les Balears, i Gabriel Mulet, cap de màrqueting d'aquesta companyia, feren entrega ahir de matí dels guardons del premi de periodisme «Nous Llenguatges», que atorga la Fundació Coca-Cola. En aquesta segona edició del certamen resultaren guanyadors Jesús Abad, responsable del programa «La Isla», de Onda Cero Radio a les Balears, i l'edició digital de Diari de Balears.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- La CAEB demonitza la protesta pel dret a una vida digna: «El turisme mereix el respecte i la consideració de tothom»
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’OCB impulsa una campanya perquè les famílies coneguin els beneficis d’escolaritzar els infants en català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.