Lolita Flores ha tornat a trobar l'amor
Les revistes recullen també la «plenitud» de la Pantoja i la malaltia de Michael J.Fox
Aquesta setmana les revistes del cor tornen a la càrrega intentant fer les delícies dels lectors. Així, els seguidors de les vides dels famosos poden gaudir d'un nou lliurament dels amorets de Lolita, que darrerament s'està convertint en una habitual de les portades de paper «couché». I és que la filla del Pescaílla surt des de fa poc, recordem que fa tot just un mes se la relacionava amb l'empresari Jorge Juste, amb un jove que, segons les «males llengües», podria ser el nou amor de la cantant. El jove nom Fernando Porcar i és director d'una famosa discoteca de Madrid. Segons sembla, la parella es coneixia de tota la vida, però fa dos mesos que la seva relació és més especial. Així, se'ls ha pogut fotografiar junts sopant en un dels restaurants de moda de Madrid.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.