Lorenzo Milà: «A la televisió t'has de creure allò que dius, si no, s'acaba notant»
És el presentador sense corbata de l'informatiu alternatiu: «Las noticias de la 2». Vint-i-cinc minuts diaris, amb llenguatge directe, poca política i moltes històries curioses. Un calaix de sastre, de sastre rigorós i sensibilitzat per l'entorn, que cada nit segueixen més d'un milió i mig de persones. Un públic fidel a la fórmula experimental nascuda fa quatre anys. És el rostre d'un espai que ha trencat motlos. A quin altre informatiu, si no, s'acompanyà la notícia de la troballa de gel a la lluna amb aquest comentari de somriure còmplice: «Els lectors de Tintin ja ho sabíem». Lorenzo Milà, el rostre d'aquest espai de creació i llibertat («no tenim gens de censura», assegurà), fou ahir a Palma. El periodista inaugurà a la Fundació la Caixa el cicle de conferències «El futur i el medi», organitzat pel CIM i el GOB. Milà parlà sobre si els informatius de televisió generen consciència ambiental. Per al periodista, és clar que sí. Però convé no abusar-ne. «Els grups conservacionistes haurien d'anar en compte de no carregar el missatge, haurien de ser menys catastrofistes, si no se satura l'audiència i la gent passa de tot», digué.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.