Més de 1.600 milions en imposts es pagaren amb obres d'art
Obres i objectes artístics de Picasso, Goya, Sorolla i Berruguete, entre d'altres, varen ser oferts a l'Estat en pagament de deute tributari durant 1997 per valor total superior als 1.675 milions de pessetes. La Femme Accoudé i Figures a la vora del mar, de Pablo Picasso, així com la popular Verge de les Batalles, d'autor desconegut, varen ser les peces més valorades. Les dues primeres, la destinació de les quals és el Museu Nacional d'Art Reina Sofia, varen superar els 500 milions de pessetes i la darrera, corresponent a l'exercici del 98 i destinada al Prado, els 333 milions. El Vol de Bruixes, de Francisco de Goya, valorat en 275 milions de pessetes i destinat al Museu del Prado, va servir al seu propietari per abonar el seu deute de l'Impost de Societats de 1996.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.