Antoni Ros Marbà, director convidat de la Simfònica avui vespre a l'Auditòrium
La Sala Magna de l'Auditòrium de Palma s'omplí ahir dematí de la millor música. De música extreta amb la mà experta d'un dels directors d'orquestra més prestigiosos: Antoni Ros Marbà. El director preparava el concert que farà avui vespre, el segon de la temporada d'abonaments de l'Orquestra Simfònica de les Balears «Ciutat de Palma». Ros Marbà és el primer convidat del cicle que va inaugurar dia 15 d'octubre Salvador Brotons, el director titular de l'Orquestra, a la direcció i Leonel Morales com a solista al piano. En aquella ocasió, el concert el conformaven obres de Torrandell, Liszt i Dvorak. Per al concert d'avui, s'ha escollit música francesa. Així, un quart d'hora abans de les nou començarà a sonar l'obertura d'El carnaval romà de Berlioz. Li seguirà Le tombeau de Couperin de Ravel, per acabar amb la Simfonia en Re menor de Franck.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.