En una setmana ja hi ha tres condemnats per abusos sexuals a 'San Fermín'
Tres homes han estat detenguts a Pamplona i condemnats per abusos sexuals, en tots els casos per tocaments, d'ençà que començà el passat 6 de juliol el 'San Fermín' d'enguny, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Navarra.
Aquestes sentències s'han dictat de conformitat després dels judicis ràpids celebrats en el Jutjat de Guàrdia de Pamplona. No obstant això no es coneixen les penes imposades perquè els secretaris judicials han decidit a Navarra, igual que en altres llocs de l'Estat espanyol, no facilitar ni sentències ni actuacions a premsa.
La mesura s'ha acordat després de l'informe emès per una vocal del Consell General del Poder Judicial en el qual es culpabilitza a la lletrada de la Secció Segona de l'Audiència de Navarra, que va jutjar a la Manada, de la filtració de dades personals de la víctima.
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si no condemnen als violadors, no els treuen defora de les seves places de guàrdia civil y de militar i m, a diari hi ha energúmens als comentaris de la premsa, que els defensen a ells i humil.lien a la vïctima i han format un club de fans, a un país com Espanya, on si els curts volàssin no se veuria el sol el que resultaria rar, seria que no en hi hagiés que els imitàssin.