L'acusat d'un gran frau es dispara en ser detingut
El mort és l'empresari alemany Dieter Frerichs, padrastre de l'exmodel Fione Ferrer. Es matà quan la Policia anà a cercar-lo al seu domicili de Cala Nova
L'empresari alemany Dieter Frerichs, a la zona dels penya-segats del seu xalet,en el moment en què era atès pels sanitaris | Foto: V.V.
Palma04/07/10 0:00
El Cos Nacional de Policia investiga la mort de l'empresari alemany Dieter Frerichs, de 72 anys, en el seu domicili de Cala Nova. Els fets es van produir ahir dematí, devers les 11.30 hores, a la zona dels penya-segats de la casa del finat, situada al carrer Margarita Retuerzo. Les versions són contradictòries. Segons fonts pròximes a la investigació del cas, el succés es va produir de la manera següent.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El Mundo s'empassa la versió de que han estat els polícies els qui han mort aquest Jaume Matas de segona. Vergonya!!
Un lladre manco!
A veure si agafen exemple tota sa tropa corrupte!.