lluvia ligera
  • Màx: 30°
  • Mín: 24°
29°

Els serveis de l’EMT Palma obtenen una avaluació d’un 8,6 sobre 10

El tinent de batle de Mobilitat Sostenible, Francesc Dalmau, juntament amb el gerent de l’EMT Palma, Mateu Marcús, han explicat aquest dijous el resultat de les enquestes que realitza l’EMT amb l’objectiu d’anar renovant els certificats de Qualitat.

Aquestes enquestes es realitzen a les aturades de bus en horari de matí i horabaixa i mitjançant intervencions del denominat «client misteriós» a l’interior dels busos per a avaluar de forma continua el grau de satisfacció dels usuaris.

En total, enguany s’han realitzat 622 enquestes a les aturades de bus a les quals es demanava als usuaris una valoració de l’1 al 10 sobre diferents ítems. Aquestes enquestes posteriorment són revisades per AENOR en el marc de la renovació anual de les auditories de qualitat. A més de les 622 enquestes es realitzaren un total de 225 visites del denominat sistema de «client misteriós».

Valoració dels usuaris habituals del transport públic

Dalmau ha posat en valor que aquests son els millors resultats que s’han obtengut en la darrera dècada. «És el millor resultat de la història de l’EMT des de que feim enquestes», ha explicat.

El tinent de batle ha remarcat la validesa de les dades obtengudes ja que el 55,56% dels enquestats són usuaris habituals del bus i el 44,6% empren el servei de bus diàriament. «Són dades que tenen un valor objectiu; el 44% dels enquestats empren el bus una vegada al dia i casi el 40% empren el transport públic com a transport general», ha dit Dalmau.

Ítems enquestes

Valoració

Amabilitat

8,9

Freqüència

8,2

Il·luminació

9.3

Informació conductor

8.9

Informació oficina

7.1

Informació parades

8.7

Neteja parades

7.5

Neteja vehicles

8.0

Puntualitat

9.2

Confort amb el renou

9.7

Seguretat

9.9

Seients disponibles

7.7

Temperatura

9.8

De manera paral·lela i emmarcat també amb els processos de renovació dels certificats de qualitat, l’EMT Palma ha realitat un total de 225 intervencions del denominat «client misteriós» a les aturades i dins els busos a través d’una empresa externa i amb la revisió d’AENOR.

A través d’aquestes intervencions s’avaluen ítems diferents ítems relatius al servei com ara la il·luminació de les parades, els panells electrònics, la identificació del vehicle, la neteja exterior del bus, entre d’altres:

Client misteriós

Valoració

Neteja parades

7.2

Informació parades

8.8

Il·luminació parades

9.6

Panell electrònic parada

9.9

Identificació vehicle

9.9

Neteja exterior bus

9.4

Neteja interior bus

9.3

Mesures covid

9.2

Bus atura bé

10.0

Confort pujada

9.9

Confort trajecte

9.9

Confort baixada

9.9

Temperatura

9.9

Volum SIENA (sistema anunci de parades)

6.6

Confort amb el renou

9.8

Anses de seguretat

10.00

Barres de seguretat

10.00

Rampa

8.5

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per pep, fa 11 dies
de horaris no parlen a la enquesta
40 minuts esperant
Valoració:1menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente