La Policia Local de Palma disposarà d'un 'furgó oficina' per a atendre demandes des de punts estratègics de la ciutat
La Junta de Govern de l'Ajuntament de Palma ha aprovat aquest dimecres la licitació d'un total de cinc furgons nous per a la Policia Local de Palma, entre els quals es troba un 'furgó oficina' per a atendre demandes des de punts estratègics de la ciutat.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Multada il·legalment amb 200€ per portar el CAT a la matrícula del cotxe
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I la nostra policia autonòmica, que tenim recollida dintre del nostre estatut d'autonomia, per a quan? Fora les forces d'ocupació!
L'única policia de barri que ens arriba és la que veim per les notícies i a les marquesines dels autobusos. En el dia a dia, i per desgràcia, poca cosa. Els responsables de l'Ajuntament de Palma ja podrien interactuar amb els veïnats en general i no centrar-se bàsicament en determinades associacions veïnals, que si bé tenen tota la legitimitat del món, no necessàriament representen l'opinió majoritària de les barriades. Jo no conec ningú de les AAVV de Palma, ni m'han demanat mai opinió sobre res.