Els Patges Reials visiten Palma i recullen cartes per als Reis d'Orient
Els Patges Reials han arribat aquest diumenge, a les 12.00 hores, a la plaça de Cort, a Palma, per a recollir les cartes als Reis d'Orient dels més petits.
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo els demanaria que s'enduguessin el IV el V i el VI segur que tots hi guanyariam, els espanyols ( no confondre amb els ñordos ) i els catalans. Visca la República Catalana.