Aconsegueixen aturar el desnonament d'una família amb dos fills a Palma
Stop Desnonaments ha informat que s'ha aconseguit aturar el desnonament d'una família amb dos fills, de dos anys i dos mesos d'edat, a un pis de Palma. Segons han assenyalat, «Bankia volia desnonar a aquesta família», els pares de la qual estan a l'atur els dos, després que el pare «treballés durant un temps i la mare fos acomiadada per quedar-se embarassada».
«BMN primer i Bankia després es varen negar a fer un lloguer social i ara pretenen desnonar a una família estimada pels veïnats i que pot pagar un lloguer social». han criticat. En aquesta línia, han assegurat que el desnonament s'ha aconseguit aturar gràcies a la mobilització d'una vintena de persones entre elles veïnats, l'associació de veïnats, l'associació Projecte Naüm i diversos activistes de Stop Desnonaments.
Per això, han exigit a Bankia que «negociï un lloguer social amb la família i desisteixi de qualsevol intent d'un altre desnonament».
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si cada vegada hi ha més desnonaments i votants de VOX cada vegada més faig més independentista