Emaya contracta una empresa per fer un seguiment del servei de neteja i de recollida de residus
La regidora d'Ecologia, Agricultura i Benestar Animal de l'Ajuntament de Palma, Neus Truyol, ha explicat aquest dilluns que Emaya ha contractat a una empresa externa per 28.000 euros a l'any per a avaluar i fer un seguiment del servei de neteja i de recollida de residus a Palma.
Així ho ha indicat Truyol en declaracions als mitjans en les quals ha matisat que l'empresa realitzarà avaluacions setmanals i mensuals, tant a peu de carrer com a la població en general, perquè posteriorment Emaya rebi informes periòdics i «ajusti les mancances» del servei. «És una molt bona notícia, ja que per primera vegada una ciutat té un sistema d'avaluació de serveis que són tan sensibles per a la ciutat», ha assenyalat Truyol.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquesta senyora durà a MÉS cap al fracàs en les municipals. Però si el partit no ho vol veure i la torna a presentar com a candidata, també en serà culpable de la tropessada. Jo només demano que aquesta mala gestió no reprercutesqui també sobre les candidatures a les Generals, ni tampoc sobre les del Govern i Consells Insulars, perque aquests altres candidats no en tenen cap culpa i han treballat bé.